(0-241) 2-21-87
datele de Contact ale primăriei
Email : primaria@cimislia.md
Relații cu publicul : (0-241) 2-21-87
Fax : (0-241) 2-57-39
Vizitează-ne
Adresa primăriei
Bd. Ștefan cel Mare 14
Orașul Cimișlia
Scrieți-ne un mesaj
Posturi vacante curente
ANUNŢ cu privire la desfășurarea Concursului pentru ocuparea funcției publice vacante de Secretar al Consiliului orăşenesc Cimișlia pentru data de 24.12.2020 ora 10.00
11-11-2020, 15:12
Scopul general al funcţiei:
Asigurarea activităţii organizatorice a Consiliului local şi Primăriei or. Cimișlia.
Scopul general al funcţiei: Secretarul consiliului este şeful cancelariei primăriei și este supus statutului funcţionarului public.
Sarcinile de bază: - Secretarul îndeplineşte, sub autoritatea primarului, următoarele atribuţii de bază:
a) asigură înştiinţarea convocării consiliului local;
b) participă la şedinţele consiliului local;
c) avizează proiectele de decizii ale consiliului local şi contrasemnează deciziile;
c1) exercită atribuțiile unităţii gender la nivel local, garantînd implementarea principiului egalităţii între femei şi bărbaţi;
d) asigură buna funcţionare a primăriei;
e) asigură efectuarea lucrărilor de secretariat;
f) pregăteşte materialele pe marginea problemelor supuse dezbaterii în consiliul local;
g) comunică şi remite, în termen de 5 zile, dacă legea nu prevede altfel, autorităţilor şi persoanelor interesate actele emise de consiliul local sau de primar;
h) asigură consultarea publică a proiectelor de decizii ale consiliului local şi de dispoziţii normative ale primarului, informarea publicului referitor la deciziile adoptate şi la dispoziţiile emise;
h1) asigură includerea actelor autorităţii administraţiei publice locale în Registrul de stat al actelor locale, în conformitate cu prezenta lege;
i) primeşte, distribuie şi întreţine corespondenţa;
j) eliberează extrase sau copii de pe orice act din arhiva consiliului local, în afara celor care conţin informaţii secrete, stabilite potrivit legii, precum şi extrase şi copii de pe actele de stare civilă;
k) organizează, coordonează, poartă răspundere pentru activitatea serviciilor de stare civilă, de protecţie socială şi exercită, după caz, atribuţiile respective;
l) ţine evidenţa gospodăriilor ţărăneşti (de fermier) şi a asociaţiilor acestora conform registrului aprobat de Guvern;
m) păstrează şi aplică, după caz, sigiliul;
n) acordă ajutor consilierilor şi comisiilor consiliului local;
o) administrează sediul primăriei şi bunurile ei;
p) eliberează certificate de proprietate privată ce confirmă dreptul de proprietate asupra cotelor-părţi valorice din patrimoniul fostelor întreprinderi agricole, în baza anexelor la procesul-verbal al comisiei de privatizare a bunurilor întreprinderilor agricole, conform modelului aprobat de Ministerul Economiei şi Infrastructurii;
q) legalizează semnăturile de pe documente, legalizează copiile de pe documente şi ale extraselor din ele, autentifică procurile pentru primirea pensiilor, indemnizaţiilor, mijloacelor băneşti repartizate acționarilor fondurilor de investiţii nemutuale în proces de lichidare silită, fondurilor de investiţii pentru privatizare în proces de lichidare silită, pentru primirea sumelor indexate la depunerile băneşti ale cetăţenilor în „Banca de Economii” S.A., în proces de lichidare silită, precum şi pentru dreptul de înregistrare, transmitere în folosinţă şi înstrăinare a dreptului de proprietate asupra cotelor valorice din bunurile întreprinderilor agricole;
r) înregistrează contractele de arendă a terenurilor agricole şi a altor bunuri agricole încheiate pe un termen de pînă la 5 ani inclusiv.
(11)În cazul apariţiei uneia dintre circumstanţele prevăzute la art.139 alin. (1) din Codul electoral, secretarul consiliului comunică în scris acest fapt Comisiei Electorale Centrale în termen de cel mult 10 zile de la data apariţiei acestei circumstanţe.
Secretarul îndeplineşte şi alte atribuţii prevăzute de lege sau încredinţate de către consiliul local ori de către primar.
La concurs pot candida persoanele care întrunesc următoarele condiţii:
Experienţă profesională:
Dosarul de concurs va cuprinde următoarele acte obligatorii:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Certificatul medical şi cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declaraţii pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Bibliografia concursului:
Candidaţii pot depune dosarul personal/prin poştă/prin e-mail, până la data de 18.12.2020, inclusiv.
Adresa: Primăria or. Cimișlia, str. Ştefan cel Mare și Sânt, 14, etajul II, biroul 32.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor:
Telefon: 0241 2 28 42
E-mail: resurseumane@cimislia.md
Se anunță prelungirea concursului pentru suplinirea funcțiilor vacante de director în instituțiile de învățământ preșcolar din or. Cimișlia
Se anunță prelungirea concursului pentru suplinirea funcțiilor vacante de director în instituțiile de educație timpurie din teritoriul UAT or. Cimișlia
Se anunță prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de arhitect-șef la Primăria Cimişlia